Det rullar på.

Halloj!

Det här med att få saker gjort när man har barn är ju inte så lätt.
Eller att uppdatera sin blogg blir inte så högprioriterat iallafall :)

Men nu väger han drygt 4.5kg, och de första kläderna börjar bli för små.
Inatt blir han 7 veckor, och jag tycker tiden har gått så himla fort.
Nu håller han visst på att vakna.
Han kurar ihop sig och skrynklar ihop ansiktet och knorrar. Då vet man att han är på väg o vakna, och det tycker han inte alltid om.
Det är ju skönt att sova, det tycker ju nästan alla.
Man märker att han blir piggare hela tiden, är vaken längre periodertittar och lyssnar på omgivningen och nu kan han även hålla upp huvudet.

Ja nu har han visst vaknat på sin dåliga sida, så jag måste väl göra honom på gott humör igen :)

Men här är min underbara unge iaf.

Kommentarer
Postat av: Makz

Hello daaarling!

Tittade in på bloggen för första gången och oj vad galet det är att Viggo äntligen har ploppat ut. Jag menar, det känns inte alls som så länge sen vi var i Schweiz och han låg som en liten korv där inne i magen...

Wellwell, hoppas att allt är bra med er allihooooopa!

Pözz!

/Makz

2009-10-18 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0