ÄNTLIGEN EN LÄGENHET!

Nu har jag äntligen hittat nånstans att bo :)
La ut en annons på blocket om att vi sökte boende i tyresö, och fick ett svar på ett andrahandskontrakt på en trea på 84 kvm med två balkonger.
Så min semester gick åt till att kopiera lönespec och anställningsavtal och räkna räkna räkna på om vi skulle klara hyran och allt.
En jäkligt tråkig semester med andra ord, och när vi äntligen lämnat in alla papper så säger dom på tyresö bostäder att det dröjer upp till 3 veckor att få besked.
Och jag var faktiskt inte säker på att vi skulle bli godkända heller, för hyran får inte överstiga 30% av lönen före skatt, vilket den gjorde med några hundra, och jag visste inte om de skulle acceptera mina fina utskrifter från försäkringskassans hemsida att jag kommer få åtminstånde 5400 kr i månaden före skatt i föräldrapenning. :)
Men igår ringde hon som har lägenheten upp tyresö bostäder, och de var jättetrevliga och sa att vi troligtvis kunde få besked senare i veckan.
Men redan samma eftermidda fick jag ett sms där det stog att vi fått klartecken.
Då kan man snacka lycka :)


Kommentarer
Postat av: nenne

men de e ju en perfekt stl =)

åå den va ju billig med =D måste kolla efter ngn liknande på fredag =)..

men grattis skönt att ni fick lägenheten =)

kram

2009-07-21 @ 14:56:20
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: katarina

grattis! nu kan du äntligen få boa! Jag är så glad för er skull!!! Kram kattis

2009-08-02 @ 13:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0