Första sparkarna!

Äntligen har den lille rört på sig så att jag känner det tydligt : )
Har gått så länge och bara väntat, och imorse kände jag det.
Först när jag satt i skolan och kände några små dunsar i magen, och sedan nu när jag gick och la mig för att vila.
Det är verkligen något i magen på mig, och känslan går nästan inte att beskriva.
 
IDAG
Du är på dag 128 av 280. (45,7%).
Du är i vecka 19.
Du har gått 18 fulla veckor och 1 full dag (v18+1).
Du har 152 dagar kvar till beräknad förlossning.

Och i övermorgon ska jag och Tobias på ultraljud, och kommer få se vårat barn på tv.
Undrar hur det kommer kännas.... : )
Måste erkänna att jag är lite nervös.
Även om jag gått och sett fram emot det så länge, så nu när det är så nära så blir man lite orolig.
Tänk om det är något som är fel? Tänk om barnet inte är friskt?
Eller om det är två.
Ojojoj, då skulle jag få lite panik. I alla fall i början.
Känns tillräckligt läskigt att man ska få ett barn. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0